Děkuji za rezervaci termínu konzultace
Pro koho jsou konzultace určené?
- pro živnostníky, malé firmy, manažery i jednotlivce
Nejčastější témata konzultací?
- problém s technikáliemi,
- potřeba najít optimální řešení pro web, členskou sekci, reklamní kampaně pro Metu, mailing, prodejní systémy nebo rezervace,
- nevyhovující dosavadní řešení a potřeba nahradit jej jiným a další.
Jak konzultace proběhne?
- Ve vybraný termín se spojíme online přes Google Meet.
- Potvrzení rezervace termínu včetně odkazu na spojení dostanete do mailu, jakmile potvrdíte vybraný termín.
- Nezapomeňte si prosím termín přidat do svého kalendáře.
- Pokud byste potřebovali termín změnit nebo zrušit, udělejte tak nejpozději 24 hodin předem. Děkuji za vzájemnou ohleduplnost.
- Doba trvání konzultace je zpravidla 60-90 minut.
- Společně strávený čas měřím na časomíře.
- Technickou konzultaci vyúčtovávám po našem spojení formou faktury.
- E-mailem obdržíte i shrnutí z našeho spojení.
Na můj e-mail honzova.andrea@gmail.com prosím nejpozději den před konzultací zašlete:
- téma naší konzultaci
- seznam programů a aplikací, které používáte (web, členské sekce, mailing, prodejní řešení, rezervace, mail, registrátor domény, poskytovatel hostingu)
- odkazy na Vaše podnikání (web, sociální sítě, příp. další související)
Těším se na vás!
Andrea Honzová
www.andreahonzova.cz
