Děkuji za rezervaci termínu konzultace

Pro koho jsou konzultace určené?

  • pro živnostníky, malé firmy, manažery i jednotlivce

 

Nejčastější témata konzultací?

  • problém s technikáliemi,
  • potřeba najít optimální řešení pro web, členskou sekci, reklamní kampaně pro Metu, mailing, prodejní systémy nebo rezervace,
  • nevyhovující dosavadní řešení a potřeba nahradit jej jiným a další.

 

Jak konzultace proběhne?

  • Ve vybraný termín se spojíme online přes Google Meet.
  • Potvrzení rezervace termínu včetně odkazu na spojení dostanete do mailu, jakmile potvrdíte vybraný termín.
  • Nezapomeňte si prosím termín přidat do svého kalendáře.
  • Pokud byste potřebovali termín změnit nebo zrušit, udělejte tak nejpozději 24 hodin předem. Děkuji za vzájemnou ohleduplnost.
  • Doba trvání konzultace je zpravidla 60-90 minut.
  • Společně strávený čas měřím na časomíře.
  • Technickou konzultaci vyúčtovávám po našem spojení formou faktury.
  • E-mailem obdržíte i shrnutí z našeho spojení.

 

Na můj e-mail honzova.andrea@gmail.com prosím nejpozději den před konzultací zašlete:

  • téma naší konzultaci
  • seznam programů a aplikací, které používáte (web, členské sekce, mailing, prodejní řešení, rezervace, mail, registrátor domény, poskytovatel hostingu)
  • odkazy na Vaše podnikání (web, sociální sítě, příp. další související)

 

Těším se na vás!

Andrea Honzová

www.andreahonzova.cz