MOJE SLUŽBY

Technická konzultace

Říkáte si, že je na čase založit si pro své klienty členskou sekci na webu pro lepší komfort Váš i Vašich klientů? A k tomu automatizovat komunikaci po zakoupení služeb Vašimi klienty? Víte, že potřebujete vše propojit na Vaše stávající zázemí, a tak se rozhlížíte po nějakém kompatibilním řešení, které bude splňovat všechny Vaše požadavky. Máte recenze, doporučení, ale stále nevíte, jestli je to to správné pro Vás a co vše pro to bude potřeba? A kolik to zabere času? A kolik to bude stát? A zda se to vůbec vyplatí?

Technická konzultace je přesně tím správným, pokud máte svůj záměr, ale potřebujete zjistit, zda je reálný a co vše bude třeba pro jeho realizaci.

Technické konzultace jsou vhodné pro podnikající jednotlivce, malé firmy a manažery, kteří hledají řešení v rámci online prostředí. 

„Konzultaci jsem domluvila pro svoji klientku, která hledala komplexní technické řešení pro online kurzy prodávané jak v ČR, tak i v zahraničí. SimpleShop už pro naše potřeby nestačil.

Hledaly jsme systém pro prodej online kurzů, členskou sekci, propojení platební brány, napojení účetního systému, mailingového nástroje apod.

Jedna hodinová konzultace s Andreou nám vnesla spoustu nových vhledů. Za velmi krátký čas nám Andrea doporučila vhodný systém a zároveň v rámci další spolupráce provedla základní nastavení a veškerá propojení.

Pokud hledáte technickou pomoc nebo konzultaci, Andrea je ten správný člověk pro vás! Je moc milá, vše srozumitelně vysvětlí, a ještě vám do e- mailu hodí obsáhlé shrnutí toho, co si řeknete při konzultaci a další tipy pro vás.

Andrea je absolutní profík!“

Technické nastavení, programy, aplikace, online business manager, andrea honzová

ING. LUCIE TOMANOVÁ
webdesignérka, www.lucietomanova.cz

REFERENCE, technické nastavení, andrea honzová, google analytics, business manager,

EVA KELLERMANN ŘEHÁKOVÁ
lektorka investování, www.investovaniproholky.cz

„Hledala jsem někoho, kdo by mi byl schopný poradit a technicky napojit správný platební proces pro můj nový kurz. Vybrala jsem si pro kurz zahraniční platformu Thinkific, která neumí účetní doklady, které jsou potřeba v ČR.
 

Andrea mě okamžitě propojila s účetní, která mi vysvětlila, co všechno musím pro zákazníky mít, abych měla vše pro české úřady v pořádku.

Následně mi pomohla objevit vhodné technické řešení a takové propojení systémů, které mi umožnily prodávat moje kurzy na vybrané platrofmě a zároveň k tomu měla všechny potřebné doklady.

Určitě její služby zase využiju, až budu potřebovat něco technicky nastavit, protože mi ušetřila spoustu času i starostí 🙂 
Děkuji.“

Častá témata konzultací

WEBY, ČLENSKÉ SEKCE, PRODEJNÍ ŘEŠENÍ, MAILING, REZERVACE, ANALYTIKA WEBU, KAMPANĚ NA FACEBOOKU A INSTAGRAMU

 

Na co se nejčastěji při technicky zaměřených konzultacích ptáte?

ZDA JE VÁMI VYBRANÉ PRODEJNÍ ŘEŠENÍ VAŠICH SLUŽEB, KONZULTACÍ, PRODUKTŮ, WORKSHOPŮ, KONFERENCÍ (FAPI, SIMPLESHOP, WOOCOMMERCE, E-SHOPOVÁ PLATFORMA) KOMPATIBILNÍ S TÍM, CO MÁTE NEBO PLÁNUJETE.

JAKÁ JE TECHNICKÁ, ČASOVÁ A FINANČNÍ NÁROČNOST ŘEŠENÍ, KTERÉ JSTE SI VYBRALI NAPŘ. PRO MAILINGOVOU PODPORU SVÉHO PODNIKÁNÍ, A ZDA VYBRANÝ MAILINGOVÝ KLIENT TEN SPRÁVNÝ PRO VÁS (MAILERLITE, MAILCHIMP, ECOMAIL, NGEMAIL, GETRESPONSE, SMARTEMAILING AJ.).

JE ČAS NA ČLENSKOU SEKCI? JAK TO USPOŘÁDAT VE VAŠEM PŘÍPADĚ? VÝBĚR VHODNÉHO ŘEŠENÍ NA ČESKÉM I ZAHRANIČNÍM TRHU, PROPOJENÍ NA STÁVAJÍCÍ I NOVÝ SYSTÉM (WORDPRESS, MIOWEB, WOOCOMMERCE, LEARNDASH, FAPI, SIMPLESHOP, THINKIFIC, TEACHABLE, PODIA, KAJABI AJ.)

PROPOJENÍ WEBU NA WORDPRESSU I NADSTAVBĚ MIOWEBU NA VŠECHNY POTŘEBNÉ APLIKACE A PROGRAMY (MAILING, PRODEJ, REZERVACE, CRM).

ČASTÁ OTÁZKA JE, ZDA VÁMI VYBRANÁ KOMBINACE JE TA SPRÁVNÁ, KTERÁ POSUNE VAŠE ONLINE PODNIKÁNÍ, NAPŘ. WORDPRESS, ECOMAIL, THINKIFIC, FAPI. MOJÍ ÚLOHOU JE VŽDY POSOUZENÍ PROPOJENÍ Z TECHNICKÉHO, FINANČNÍHO A PRAKTICKÉHO HLEDISKA. NEJEN ABY ŘEŠENÍ BYLO PROVEDITELNÉ, ALE TAKÉ PRO VÁS PŘÍJEMNÉ A NEZATĚŽOVALO VÁS VÍCE, NEŽ JE PŘI POUŽÍVÁNÍ TĚCHTO PROGRAMŮ NEZBYTNĚ NUTNÉ.

ZDA JE I VAŠEM PŘÍPADĚ MOŽNÉ NASTAVIT A SPUSTIT REKLAMNÍ KAMPANĚ V BUSINESS MANAGERU? JAK TO NEJLÉPE ZKOMBINOVAT S PRODEJEM A MAILINGOVOU PODPOROU. ZDA JE PROBLÉM, POKUD JEŠTĚ NEMÁTE WEB. JAK TO UDĚLAT, ABY TO PO PRAKTICKÉ STRÁNCE A NÁVAZNĚ I PRODEJNÍ BĚŽĚLO BEZ PROBLÉMŮ.

JAK TECHNICKY POSTAVIT CELÝ PRODEJ VAŠICH SLUŽEB NEBO ONLINE KURZŮ. CO VŠE JE POTŘEBA, KOLIK TO BUDE STÁT A NA CO JE POTŘEBA OBZVLÁŠTĚ NEZAPOMENOUT. 

andrea honzová, technické nastavení, web, členská sekce, mailing, ga, google analytics, meta, fb, ig reklama, nastavení, konzultace, řešení

Od roku 2017 se pohybuji na volné noze.
Spolupracuji s živnostníky, menšími firmami, manažery i jednotlivci. 

Mám za sebou 1000+ hodin rozhovorů, hledání řešení a konzultací s klienty. 

Veškeré informace, které získáte v rámci konzultace, vychází z mé praxe a jsou vyzkoušené s mými klienty.

Při své práci propojuji srozumitelnou formou lidi, techniku, systém on-line světa. Dívám se na věci v souvislostech, ráda se svými klienty sdílím své znalosti a dovednosti napříč obory.

Z vašich otázek

JAK PROBÍHÁ KONZULTACE

I. PŘIPRAVTE SI TÉMA

řed našim spojením je dobré, abyste si klidně na papír sepsali, jaký máte záměr nebo problém, který chcete zkonzultovat. Technický zádrhel, který potřebujte opravit.

Ideálně si sepište pro konzultaci, nastavení konkrétního balíčku i další nastavení, v jakých programech máte nastaven svůj systém (např. web na WordPressu, prodej přes FAPI, mailing v EcoMailu, kde máte registrovanou doménu (např. Forpsi, Onebit, Active 24, Webkitty), poskytovatel hostingu, nebo o kterých uvažujete.

Vzhledem k mému rozsahu technických a praktických zkušeností napříč obory nejsou konzultace nijak omezeny určitým oborem nebo problematikou. 

II. domluvte si termín konzultace

Napište mi na e-mail: honzova.andrea@gmail.com nebo si rezervujte svůj termín online kliknutím tady.

V případě, že potřebujete zrušit nebo změnit termín spojení, udělejte tak prosím nejpozději 24 hodin před smluveným datem. Děkuji za vzájemný respekt.

III. SPOJÍME SE ONLINE přes google meet

Jakmile si domluvíme termín e-mailem, pošlu vám odkaz na online spojení.
V případě rezervace termínu konzultace online Vám přijde odkaz na online spojení v e-mailu automaticky.

Nezapomeňte mi uvést odkazy na web, sociální sítě a další místa spojená s Vaším podnikáním.

Na váš projekt podívám pro základní přehled dopředu, max. 20 minut, které jsou již zahrnuty v ceně konzultace.

IV. Jak PROBÍHÁ VLASTNÍ KONZULTACE? kOLIK TO STOJÍ? A JAK JE TO S FAKTURACÍ?

Společně projdeme váš nápad, plán nebo konkrétní situaci, kterou potřebujete vyřešit.

Pokud z konzultace vyplynou další nastavení, můžeme se domluvit na jejich provedení.

Doba trvání konzultace je zpravidla 60 – 90 minut. Účtuji reálně strávený čas v rámci konzultace a navazujících prací. Používám program Toggl.

Konzultace je účtována v rámci skutečně stráveného času. Hodinová sazba činí 2000 Kč /hod.

Natočení videí a další kroky účtuji v návaznosti na dohodu jako další technické nastavení dle ceníku částkou 1200 Kč/hod. Fakturu vystavuji po konzultaci.

Na konzultaci se připravuji do 20 minut předem, a po samotné konzultaci získáte písemné shrnutí do e-mailu.

 

V. máte ještě nějaké dotazy?

Napište mi na honzova.andrea@gmail.com.