BALÍČKY SLUŽEB

MAILING OD VÝBĚRU VHODNÉHO PROGRAMU AŽ PO POKROČILÉ AUTOMATIZACE

Chcete své podnikání a komunikaci s klienty posunout díky práci s malingem, tvorbě newsletterů a prodejním e-mailovým kampaním? Vůbec ale netušíte, co vše tento záměr obnáší?

Pak jste tady správně.

Přiblížím Vám příběh Katky, který nejlépe popisuje zkušenost s touto službou, a o kterém jsem letos psala na svém blogu a sociálních sítích.

Katka na začátku věděla jen to, že chce začít sbírat kontakty do vlastní databáze, aby podpořila své podnikání. Ačkoli podniká 2 roky, co obnáší její záměr si uvědomila až v rámci naší společné konzultace a následné spolupráce.

CO TO TEDY TO „ZAČÍT SBÍRAT KONTAKTY“ v praxi malého podnikatele pro začátek obnáší…?

 

  • S Katkou jsme se spojily, prošly základní informace k jejímu podnikání, službám a produktům, které poskytuje. Cíle, které chce dosáhnout. Jak jí k tomu má pomoci mailing. Kdo je její ideální klient. Jaký máme rozpočet. Jakým způsobem budeme komunikovat.
  • V návaznosti na velikost Katky podnikání (do 10 lidí) a jejího marketingového plánu jsme vybrali vhodný mailingový program, v jejím případě Ecomail nebo MailerLite.
  • Založily jsme firemní e-mail pro Katky firemní komunikaci a přesměrovala jsem jí jej do její osobní e-mailové schránky, abych jí zjednodušila obsluhu více e-mailových schránek.
  • Následně jsem jí nastavila v Mailerlite a ve správě domény vše potřebné pro zvýšení doručitelnosti jejich e-mailů.
  • Katka si vytvořila na svém webu stránku pro sběr kontaktů, vytvořila si magnet.
  • V Mailerlite jsme s Katkou vytvořili podle jejího brandkitu (barvy, písma atp.) 1. vzor e-mailu, 1. seznam kontaktů a 1. formulář a 1. automatizaci.
  • Formulář jsem následně nasadila na její web. A doladily jsme 1. e-mail s obsahem magnetu, který odejde zákazníkovi hned, jak zadá svůj e-mail pro stažení magnetu na webu Katky.
  • Následně jsme stanovily další navazující e-maily pro potencionální zákazníky, kteří přijdou prostřednictvím magnetu na webu Katky.
  • V průběhu si Katka pocitově řekla, že je pro ní příjemné pravidelně s klienty komunikovat 1x za 14 dní a v tomto rytmu začala sama aktivně tvořit obsah svých mailů.
  • Na závěr jsme mluvily i o tom, jak segmentovat publika, jaké metriky sledovat, jak si stanovit unikátní parametry každé kampaně, jak vyhodnocovat a co se poslední rok v metrikách změnilo. A mnohem více….

CO TATO SLUŽBA OBSAHUJE?

A JAKÁ JE CENA BALÍČKU?

MAILING - svět newsletterů a podpory prodeje - nastavení od nuly až po 1. automatizaci

 

Co vše balíček obsahuje? 

1.
Úvodní online spojení, kde si řekneme vše potřebné, zmapujeme Vaši situaci. Spojení proběhne přes Google Meet. Odkaz ke spojení Vám pošlu po domluvení termínu.

2.
Navrhnu Vám nejvhodnější řešení. V případě, že nemáte ještě program na tvorbu newsletterů, vybereme jej. Pokud jej máte, doladíme ho, aby pracoval pro Vás.

Navrhnu Vám postup řešení a termín zhotovení. Vaše odsouhlasení, podpis dohody o mlčenlivosti, udělení přístupů do Vašeho systému.

3.
Balíček pro nastavení mailingu od nuly až po 1. automatizaci obsahuje: 

Zmapování Vašeho systému a návrh vhodného programu a tarifu pro Vás. Může jím být na základě Vašich požadavků např. Mailerlite, Ecomail, Smartemailing, Mailchimp, Sendinblue, NGemailing, GetResponse, ActiveCampaign, MailPoet a další.

 Veškerá technická nastavení potřebná pro spuštění mailingu.

Maximální nastavení doručitelnosti po technické stránce.

Častá je i diskuse o firemním mailu, jaký používat, kde založit.

Vytvoření 1. šablony pro odesílání newsletterů.

Vytvoření 1. formuláře pro sběr kontaktů.

Vytvoření 1. automatizace pro automatické odesílání e-mailů klientům.

Tvorba textů není součástí balíčku. Formátování dodaného textu do šablony ano.

Propojení mailingového programu na web a prodejní systémy.

Zhotovení zakázky obsahuje taktéž otestování funkčnosti všech propojení.

Pokud nezačínáte s mailingem od nuly, rozsah balíčku se může lišit podle  aktuálního stavu prostředí Vašeho mailingu. Vše lze dohodnout při úvodním spojení.

4.
Dle předchozí dohody individuální propojení skrze API nebo díky nástrojům Zapier nebo Make, když programy, které používáte neumí komunikovat s mailingem díky přímému propojení.

5.
Cena za kompletní provedení prací činí 3.500 Kč.

V případě menšího objemu prací, možná úprava ceny balíčku při úvodním odsouhlasení rozsahu prací.

6.
V případě, že si práce vyžádají více času, tyto práce budou provedeny po Vašem souhlasu a zpoplatněny hodinovou sazbou pro technická nastavení mimo balíček, 1.200 Kč/hod.

7.
Předání zhotovené zakázky, ukázka fungování mailingu, který Vám nově běží a vystavení faktury za balíček.

8.
Máte dotaz? Klidně mi napište na honzova.andrea@gmail.com

Mám za sebou 50+ úvodních nastavení mailingu pro rozesílku newsletterů, více než 100 případů nastavení maximální doručitelnosti e-mailů do schránek klientů.

S 10+ klienty pravidelně tvoříme pokročilé automatizace, které podporují v prodejích a komunikaci s klienty jejich podnikání.

Jsem certifikovaným expertem pro Mailerlite od července 2021. Na výběru tohoto mailingového programu ale u svých klientů netrvám, neb i on prošel změnami poslední doby, které nejsou všem uživatelům příjemné.

A další tisíce hodin individuálních technických nastavování služeb pro mé klienty a práce s informacemi napříč obory.

Veškeré informace, které získáte v rámci balíčku nebo konzultace, vychází z mé praxe a jsou vyzkoušené s mými klienty.

Při své práci propojuji srozumitelnou formou lidi, techniku, systém on-line světa. Dívám se na věci v souvislostech, ráda se svými klienty sdílím své znalosti a dovednosti napříč obory.

andrea honzová, technické nastavení, web, členská sekce, mailing, ga, google analytics, meta, fb, ig reklama, nastavení, konzultace, řešení

Nemůžete-li si vybrat službu, váháte, ale víte, že potřebujete najít řešení pro své online podnikání, pak si rezervujte konzultaci tady.