Každý z nás již určitě minimálně v posledních 2-3 letech absolvoval nějaký online kurz nebo vzdělávací program, kde byl členem nějaké členské sekce nebo studijního programu? A měl tak možnost se podívat na to, co se mu jako klientovi líbí či nelíbí.  Na druhé straně si jako podnikatelé odpovězte, kolika klientům a jak předáváte své know-how právě vy? Děláte to tak pravidelně? A platí vám za to klienti, nebo to děláte pro svůj dobrý pocit? To vše hraje roli i pro tvorbu právě vaší členské sekce.  Jmenuji se Andrea Honzová, jsem technická online specialistka a následující doporučení vychází z mé praxe. Doufám, že budou návodem pro ty, kteří řeší otázku členské sekce i pro své online podnikání.

  • Proč tvořit členskou sekci na webu?
  • Proč stačí vzít tužku a papír?
  • Co se na tom trhu nabízí – Mioweb, Wix nebo WordPress? nebo řešení na klíč all-in-one?
  • Jak si tedy prakticky připravit členskou sekci přímo na webu ve WordPressu?
  • Proč je důležité před ostrým startem otestovat, zda vše běží?

TO VŠE MNOHEM VÍCE NAJDETE V MÉM NOVÉM ČLÁNKU, KTERÝ VYŠEL NA BLOGU ŽENSKÉ PODNIKATELSKÉ KOMUNITY – NA TOMTO ODKAZU.

Pokud potřebujete poradit s výběrem vhodného řešení pro vaši členskou sekci, kontaktujte mě tady nebo si rezervujte termín spojení online přímo tady.