Chcete začít sbírat kontakty pro své podnikání?

„Jediné, co jsem věděla přesně, bylo, že chci začít sbírat kontakty do vlastní databáze pro rozvoj svého podnikání. Podnikám teprve druhý rok. Co to obnáší, jsem zjistila, až při konzultaci s Andreou.“ Kateřina Novotná 

CO TO TEDY TO „ZAČÍT SBÍRAT KONTAKTY“ v praxi malého podnikatele pro začátek obnáší…?

1. S Katkou jsme se spojily, prošly základní informace k jejímu podnikání, službám a produktům, které poskytuje. Cíle, které chce dosáhnout. Jak jí k tomu má pomoci mailing. Kdo je její ideální klient. Jaký máme rozpočet. Jakým způsobem budeme komunikovat.

2. V návaznosti na velikost Katky podnikání (do 10 lidí) a jejího marketingového plánu jsme vybrali vhodný mailingový program., v jejím případě Ecomail nebo MailerLite

3. Založily jsme firemní e-mail pro Katky firemní komunikaci a přesměrovala jsem jí jej do její osobní e-mailové schránky, abych jí zjednodušila obsluhu více e-mailových schránek.

4. Následně jsem jí nastavila v Mailerlite a ve správě domény vše potřebné pro zvýšení doručitelnosti jejich e-mailů.

5. Katka si vytvořila na svém webu stránku pro sběr kontaktů, vytvořila si magnet.

6. V Mailerlite jsme s Katkou vytvořili podle jejího brandkitu (barvy, písma atp.) 1. vzor e-mailu, 1. seznam kontaktů a 1. formulář a 1. automatizaci.

7. Formulář jsem následně nasadila na její web. A doladily jsme 1. e-mail s obsahem magnetu, který odejde zákazníkovi hned, jak zadá svůj e-mail pro stažení magnetu na webu Katky.

8. Následně jsme stanovily další navazující e-maily pro potencionální zákazníky, kteří přijdou prostřednictvím magnetu na webu Katky.

9. V průběhu si Katka pocitově řekla, že je pro ní příjemné pravidelně s klienty komunikovat 1x za 14 dní a v tomto rytmu začala sama aktivně tvořit obsah svých mailů…

10. Mluvily jsme i o tom, jak segmentovat publika, jaké metriky sledovat, jak si stanovit unikátní parametry každé kampaně, jak vyhodnocovat a co se poslední rok v metrikách změnilo. A mnohem více….

😊 Konzultace si můžete rezervovat online tady nebo mi napište na e-mail.