Když ke mně přišla na konzultaci nová klientka s tím, žepodniká už více než 20 let, a že by chtěla překlopit svépodnikání do online prostředí, řekla jsem si, proč ne. To společně naplánujeme, dáme dohromady potřebné procesy, ato nebude problém. Ale pak přišlo to klíčové – stihneme prodej mého 1. online kurzu už za 3 týdny?
A tak po realizaci celého projektu, jeho vyhodnocení, vznikla i nová CASE STUDY, kde jsem do 8 zásadních kroků shrnula, co vše je potřeba pro přípravu online kurzu.
Základem je komplexní přístup k plánům i přípravě online kurzu
🙂 Přemýšlíte a stále si nejste jistí, že je to pro přípravu a prodej online kurzu opravdu všechno? Straší vás technická stránka přípravy? Víte, kolik taková příprava stojí? A jaký je vhodný budget na propagaci?
Díky zkušenostem, které mám 30+ středních a velkých projektů v rámci případové studie společně projdeme potřebnými oblastmi. Těmi jsou web, členská sekce, online prodej, automatizace, reklamy na sociálních sítích, e-mailing, projektové řízení, komunikace a finance.
Získáte jasný přehled o tom, co je třeba, kolik to stojí času, peněz a úsilí
A to na celých 13 stranách plných praktických informací k věci. Slovní vatu a výplňové odstavce v této case study nečekejte. 🙂