Získat čtenáře pro svůj blog, návštěvníky pro svůj web nebo klienty pro svůj produkt je cílem každého, kdo s webem počítá jako jedním z marketingových kanálů. Samozřejmě bychom si teď mohli říct, pojďme si zaplatit reklamu na Facebooku prostřednictvím modrého tlačítka, nebo pustit kampaň na klíčová slova prostřednictvím Google Ads, a posuneme se ve vyhledávání a klienti přijdou sami.

Mnoho lidí očekává zázraky na počkání a má velká očekávání z rychle zařízených věcí. Ale opak je realitou. S nepřipraveným webem, minimálním rozpočtem v řádu stovek a úmyslem spuštění reklamy na pár dnů bez jakékoli příprava a strategie nemají takové kroky žádný dlouhodobý efekt. A své peníze můžete rovnou položit na ulici a jít, pokud byste to tak chtěli udělat.

Tento článek, který jsem sepsala speciálně pro KATALOG REBELKY – největší česko-slovenský katalog podnikatelek, si můžete přečíst kliknutím TADY.