Existuje také celá řada věcí, ke kterým dojdete až v průběhu doby. A říkáte si, kdyby mi tohle „někdo“ řekl na začátku, ušetřil bych čas, nervy i peníze.

Pojďme se společně krátce podívat na 5 témat k prodejním kampaním, o kterých se tak často nehovoří, které najdete v novém článku pro katalogpodnikatelek.cz:

1. Zaručené návody nejsou zárukou úspěchu

Každé podnikání je jako otisk prstu – unikátní a nenapodobitelné. Co jednomu podnikateli přináší úspěch, nemusí automaticky fungovat pro druhé.

2. Ani Řím nebyl postaven za jediný den

Víte, jak dlouho vlastně trvají prodejní kampaně v online podnikání? A kolik taková příprava a realizace kampaně vlastně stojí času, zkušeností, sil, profesí a v první řadě peněz?

3. Tým a podpora

Jak si pro prodejní kampaně zajistit členy týmu nebo podporu? Lidé se při přípravě kampaně dělí na 4 typy.

4. Nápady vznikají přes noc, technická stránka kampaně jich vyžaduje několik

Když jsme jako lidé pod tlakem, hledáme často rychlá a levná řešení tak, aby to hlavně fungovalo teď, honem, zkoušet to nemusíme, to je zbytečné. Když ale plánujeme, hledáme taková řešení, kde hodnocení „dobré, rychlé, laciné“ nestačí. To nejdůležitější je to vyzkoušet nanečisto, klidně několikrát. 

5. Králíci z klobouku: Automatizace a AI

A je to tak doslova, buď tato kouzla umíte ovládat, a vytáhnete králíka z klobouku, nebo máte jen klobouk. A smutně sníte o tom, kde najít králíky, která umí kouzla.

Více se dočtete v novém článku, který jsme napsala pro katalogpodnikatelek.cz