CHCETE POSTAVIT SVÉ ONLINE PODNIKÁNÍ?

Jaké služby poskytuji?

 

Ukážu vám technické možnosti, které máte krok za krokem pro uskutečnění vašeho nápadu.

MOJE SLUŽBY

S ČÍM VÁM MOHU POMOCI?

Ulevím vám od stresu s technickou stránkou vašeho podnikání a vlastním nastavením. Navrhnu vám řešení technikálií pro vás a nastavím jednotlivé kroky. 

 

Existuje celá řada možností, kterou máte pro technikálie, které ve svém online podnikání potřebujete. Představím vám technický svět online podnikání se srozumitelným, empatickým a komplexním přístupem.

Technikálie, Andrea Honzová, členská sekce, web, mailing, sociální sítě, business manager, seo, google, analytics, ga, oběžník, technické nastavení, online podnikání,

1. Když jste na začátku...
a potřebujete postavit své online podnikání od nuly.

NEJČASTĚJŠÍ TECHNIKÁLIE, KTERÉ KLIENTY ZAJÍMAJÍ JAKO ZÁKLADY PRO SVÉ ONLINE PODNIKÁNÍ. A KTERÉ SPOLEČNĚ VYTVÁŘÍME.

  • Potřebujete jednoduchou prezentaci firmy pro začátek?
    Vytvořím pro vás jednostránkový web. Říká se mu také tzv. „One-page web“. Pro začátek podnikání není potřeba vytvářet obsáhlé stránky. A pak si zbytečně lámat hlavu nad tím, čím je naplníte. Máte zájem o web?
     
  • Profesionální vystupování a komunikace firmy navenek?
    Vytvoříme váš firemní e-mail a synchronizujeme jej do všech potřebných zařízení (PC, mobil).

  • Pořádek v organizaci a administrativě? To je základ. Zkuste to na to myslet už od začátku svého podnikání. Společně nastavíme systém pro práci s vašimi soubory. Zvolíme vhodné úložiště a nastavíme pravidelné zálohování dat.

  • Chcete spustit svou první placenou online reklamu na modrých sociálních sítích? Založení reklamního účtu, a nastavení sociálních sítí pro spuštění placené online reklamy.

  • Chcete začít pracovat na svých kontaktech a komunikovat s klienty nejen formou newsletterů?  Vybereme vhodného poskytovatele, a postarám se o založení účtu a úvodní nastavení pro tvorbu newsletterů.

  • Víte, co vše je potřeba pro prodej e-booku, miniproduktu, kurzu, školení a dalších produktů a služeb. Že si nejste jistí? Pak společně vytvoříme a nastavíme vše potřebné, aby prodej vašich produktů a služeb běžel starostí a zbytečné operativy.

     

  • Obsah svých kurzů a školení nemusíte posílat jen e-mailem nebo tvořit ve Facebookové skupině, využijte trvalého místa. Kam vaši kurzisté mohou mít přístup 365 dní v roce. Vytvořím členské sekce pro váš kurz, školení i klub nabitý inspirací.

>> VÍCE O SPOLUPRÁCI NAJDETE TADY

2. Když podnikáte, ale...
potřebujete, aby Vaše ostrovy začaly spolu komunikovat.

NEJČASTĚJŠÍ TECHNIKÁLIE, KTERÉ KLIENTI ŘEŠÍ, KDY CHTĚJÍ VYTVOŘIT KOMUNIKUJÍCÍ FUNČNÍ SOUOSTROVÍ V JEJICH ONLINE PODNIKÁNÍ

  • Plánujete prodejní kampaň? A potřebujete funkční propojení programů pro novou online kampaň? Nevíte, co si pod tím představit, když propojíte web, mailing, účetní nebo prodejní program- členskou sekci a kalendář? Pak si společně projdeme vše potřebné.

  • Co kdyby Vám odpadla operativa v rámci prodejního procesu? Když zákazník objedná na Vašem webu, propíše se jeho kontakt do Vaší databáze, přijde mu e-mail s informacemi, následně uhradí cenu, platba se spáruje mezi Vaší bankou a prodejním systémem, a zákazník obdrží potvrzení k nákupu, přístup do členské sekce a nakonec se spustí e-mailová série, která je naplánovaná po celou dobu Vašeho online kurzu.
    Co Vy na to?

  • Co zlepšit SEO vašeho webu? Co to znamená? Zrevidujeme společně váš web a naučíte se několik zásad, které pomohou dlouhodobě optimalizovat vaše stránky pro vyhledávače. Pozici vašich webových stránek jednorázově nezvýšíte tím, že si zaplatíte reklamu na Google Ads.

  • Máte Google Analytics, a nevíte, jestli fungují a k čemu je vlastně můžete využít? Odpovědí je, že můžete zjistit více o návštěvnících vašeho webu. A využít tato data nejen pro svůj marketing. Navíc je důležité, zda jste připraveni na nové Google Analytics 4? 

>> VÍCE O SPOLUPRÁCI NAJDETE TADY

3. Když víte, že chcete víc...
a potřebujete individuální péči pro své podnikatelské souostroví.

NEJČASTĚJŠÍ TECHNIKÁLIE, KTERÁ KLIENTY ZAJÍMAJÍ, POKUD HLEDAJÍ INDIVIDUÁLNÍ PÉČI O SVÉ TECHNICKOU STRÁNKU SVÉHO ONLINE PODNIKÁNÍ.

  • Integrace a propojení programů na míru. Některé programy, třeba váš prodejní systém a stránky, kde máte členskou sekci, spolu nekomunikují. V praxi to znamená, že když si někdo zakoupí členství ve vašem klubu, nedostane po zaplacení automaticky e-mail o vytvoření uživatelského profilu. Prostě na tomto případu je vidět, že tyto dva programy nemají mezi sebou vytvořený můstek, aby se mohly „navštívit“ na půl cesty a předat si potřebné informace.
     
  • Rozrůstá se vám podnikání, změnil se vám ideální klient nebo rozšiřujete portfolio služeb a stávající poskytovatel mailingu, prodejního systému nebo webu vám nevyhovuje? Potřebujete změnu? Najdeme společně optimální novou variantu i pro vaše online podnikání.

  • Spolupracuji také s vývojářem v případech, kdy jde o vytvoření modulů na míru zákazníkovi pro jeho online podnikání.

     

  • Zefektivnění a zlepšení flexibility Vašeho podnikání, nahrazení nefunkčních programů nebo aplikací v administrativě, financích, prodeji, HR, řízení organizace aj.

>> VÍCE O SPOLUPRÁCI NAJDETE TADY

TIPY A INSPIRACE

Pokud hledáte pomoc s konkrétními technikáliemi, pomůže vám i tento přehled

WORDPRESS, MIOWEB

  • WEB – optimalizace webu a pluginů, zálohy a zabezpečení webu, propojení s dalšími programy, úpravy nastavení webu. Divi, Elementor a další editory.

  • ČLENSKÉ SEKCEkompletní návrh a tvorba členských sekcí na webu, jejich propojení s mailingem, prodejním systémem a dalšími programy, přizpůsobení přihlášení a správa uživatelů.

  • PRODEJNÍ KAMPANĚnávrh kompletního technického řešení a výběru programů pro prodejní kampaň v souladu s webem, nastavení dvoufázových kampaní a členských sekcí pro WordPress i Mioweb.

  • SEO WEBU – audit webu a návrhy pro dlouhodobé zlepšení pozice webu pro vyhledávače.

  • ANALYTIKA – nasazení a propojení Google Analytics 4. nasazení Facebook Pixelu, ověření domény pro sociální sítě.

  • COOKIES – jejich úprava na webu v souladu s novelou zákona o elektronických komunikacích, nová lišta na web.

FACEBOOK, INSTAGRAM, BUSINESS MANAGER

  • NASTAVENÍ A PROPOJENÍ sociálních sítí.
  • Vytvoření a NASTAVENÍ BUSINESS MANAGERU, ověření domény, nasazení FB pixelu na web a příprava pro spuštění 1. reklamy.

  • Nastavení skupin a propojení aplikací potřebných nejen pro živé vysílání do skupiny.

MAILERLITE, MAILCHIMP, SMARTEMAILING, ECOMAIL

  • VÝBĚR MAILINGOVÉHO KLIENTA – návrh vhodného mailingového programu pro tvorbu newsletterů a sběr kontaktů do databáze.

  • DORUČITELNOST – maximální nastavení a ověření vaší domény a e-mailu pro zvýšení doručitelnosti vašich e-mailů.

  • FORMULÁŘE A AUTOMATIZACE  ODESÍLÁNÍ

  • NAUČÍM VÁS OD PRVNÍHO KROKU, JAK POUŽÍVAT MAILING AŽ PO VYTVOŘENÍ PRVNÍHO NEWSLETTERU

CALENDLY, RESERVANTO, REENIO, GOOGLE KALENDÁŘ

  • VÝBĚR A NASTAVENÍ vhodného rezervačního systému, propojení se Zoom, Meet, Gmailem, kalendáře, platební bránou.

ZOOM, MEET, MS TEAMS, STREAMYARD, SKYPE, YOUTUBE

  • NASTAVENÍ A PROPOJENÍ vysílacích a streamovacích programů s kalendářem, sociálními sítěmi, e-mailem, platebním a rezervačním systémem a na řadu dalších míst.

  • Naučím vás,  jak jednoduše na online vysílání.

FAPI, SIMPLESHOP, FAKTUROID, PLATEBNÍ BRÁNY

  • NÁVRH VHODNÉHO PRODEJNÍHO SYSTÉMU pro vaše podnikání

  • NASTAVENÍ FAPI A SIMPLESHOPU pro prodej online kurzů, ebooků, školení a seminářů od 1. kroku, přes propojení platební brány, mailingu a dalších programů.

  • INTEGRACE VYBRANÉ PLATEBNÍ BRÁNY do prodejního systému nebo e-shopu. 

GMAIL, GOOGLE WORKSPACE, SEZNAM, FIREMNÍ WEBMAIL

  • NASTAVENÍ firemního Gmailu, přesměrování firemního e-mailu z vaší domény do G-mailu, tvorba štítků a pravidel pro třídění pošty, pravidlo Zero u doručené pošty.

  • Naučím vás používat Google Workspace –  tvorbu formulářů v Google Forms, tvorbu konferencí v Meet, jak pracovat s Google Diskem a mnohem více.

PROPOJENÍ APLIKACÍ, KTERÉ SPOLU PŘÍMO NEKOMUNIKUJÍ POMOCÍ INTEGROMAT NEBO ZAPIER

TIPY A INSPIRACE

Načerpejte také praktické rady zdarma pro vaše podnikání
v online prostředí

7 TIPŮ, JAK SI PŘIPRAVIT WEB PRO PLACENOU REKLAMU

Získat čtenáře pro svůj blog, návštěvníky pro svůj web nebo klienty pro svůj produkt je cílem každého, kdo s webem počítá jako jedním z marketingových kanálů.

Samozřejmě bychom si teď mohli říct, pojďme si zaplatit reklamu na Facebooku prostřednictvím modrého tlačítka, nebo …

PŘEČÍST SI ČLÁNEK 

5 PRAKTICKÝCH NÁVODŮ, JAK ZÁLOHOVAT SVÉ SOUBORY, WEB, SÍTĚ, KONTAKTY, DATABÁZE I ZAŘÍZENÍ

Připravte se na dobu digitální. A nečekejte na chvíli, kdyby se něco přihodilo, ztratilo nebo nenašlo, a buďte připraveni!

Mám pro vás i BONUS na závěr.

ZÍSKÁT NÁVODY TADY

EFEKTIVNÍ TIPY, JAK ZLEPŠIT I VÁŠ WEB hned 2krát

Web je výkladní skříní v online světě, která prodává
služby nebo produkty. Nezapomněli jste o něm říct vyhledávačům? A víte, jak web vidí vaši návštěvníci?

ZÍSKAT OVĚŘENÉ TIPY

 

Více o mně

najdete na stránce o mně.

Technický koncept online podnikání, tehchnický manager, online business managerka, technické nastavení, projektový management, andrea honzová, spolupráce s VA, mailerlite expert, mailchimp, wordress, wix, seo, google analytics, ga, hotjar, facebook, business manager,

napsáno klienty

ROZPUSŤTE SVÁ PŘESVĚDČENÍ O TECHNICKÉ ČÁSTI SVÉHO PODNIKÁNÍ

Jestli si připadáte, že jste ztraceni při pohledu na ovládání svého webu, seo, popisky fotek, propojení se sítěmi a potřebujete v tom udělat jasno, obraťte se s důvěrou na Andreu. Je prostě SKVĚLÁ !

Nejen že vám dá fundovanou zpětnou vazbu k tomu, co vše je na vašem webu z pohledu vyhledávačů špatně (a nejen z jejich pohledu), ale vysvětlí vám, jak vše nastavit správně!

A vysvětlí to tak, že najednou opravdu CHÁPETE věci, kterých jste se před tím bály, utíkaly před nimi, nebo jste dělaly, že neexistují.

Snažili jsme se na to podívat doma, ale neúspěšně.  Proto konzultace s Andreou Honzovou mi přišla naprosto úžasná, fundovaná a zároveň lidská, s naprosto geniálním popisem probíraného v následném emailu.

Lituji jen, že jsem ji neoslovila dříve, ale vše má svůj správný čas. A proto mohu říci, že přesto, že jsem dnešní krásný den, z velké části strávila úpravami svého webu u PC,
tak toho nelituji. Konečně jsem začala mít pocit, že tomu začínám docela rozumět, že si dokážu poradit s dalšími „drobnostmi“, které bych dříve musela řešit přes svou šikovnou webařku, protože jsem nevěděla
přesně, jak na ně. Nyní již vím. A mám z toho moc dobrý pocit. Andrejko, ještě jednou MOC DĚKUJI!“

Milena Kořínková, www.magictherapy.cz

Z vašich otázek

JAK PROBÍHÁ SPOLUPRÁCE

l

PŘIPRAVTE SI TÉMATA

Před prvním spojením je dobré, abyste si klidně na papír sepsali, jaký máte problém, co spolu budeme řešit.

Ideálně si sepište, v jakých programech máte nastaven svůj systém, nebo o kterých uvažujete.

domluvte si termín spojení pro pro konzultaci nápadu nebo nezávazné spojení pro domluvení konkrétního technického nastavení

Napište mi na e-mail: honzova.andrea@gmail.com nebo si rezervujte svůj termín online kliknutím tady.

V případě, že potřebujete zrušit nebo změnit termín, udělejte tak prosím nejpozději 24 hodin před smluveným datem.

SPOJÍME SE ONLINE

Jakmile si domluvíme termín, pošlu vám odkaz na online spojení.

V rámci spojení pro nastavení si domluvíme potřebné informace a přístupy, 20 minut pro dohodnutí přístupů a postupu pro spolupráci zdarma.

V případě konzultace řešení se na váš projekt podívám pro základní přehled dopředu, max. 20 minut, které jsou již zahrnuty v ceně konzultace.

pokud konzultujeme váš nápad nebo konkrétní situaci, která se vám přihodila a hledáme řešení na míru

Společně projdeme váš nápad, plán nebo konkrétní situaci, kterou potřebujete vyřešit.

Pokud z konzultace vyplynou další nastavení, můžeme se domluvit na jejich provedení.

Doba trvání konzultace je zpravidla 60 minut a více. Účtuji reálně strávený čas v rámci konzultace a navazujících prací. Používám program Toggl.

Natočení videí a další kroky účtuji v rámci standardní časomíry. Fakturu vystavuji po konzultaci nebo dokončení zakázky.

pokud nastavuji konkrétní technická nastavení

Po úvodní nezávazném spojení si domluvíme přístupy k programům. S klienty podepisuji Dohodu o mlčenlivosti (NDA), pokud získávám přístup tam, kde mají údaje svých klientů.

Nastavím vše potřebné, jednotlivé kroky spolu projdeme. Účtuji reálně strávený čas v rámci prací. Používám program Toggl.

Fakturu vystavuji po dokončené zakázce nebo na konci každého měsíce v případě dlouhodobé spolupráce.

TANDEM PRO technickou podporu kampaně, kurzu nebo školení

Společně projdeme jednotlivé kroky a časový harmonogram projektu, kurzu či kampaně. Vytvoříme jízdní řád k vašemu úspěšnému projektu.

K jednotlivým krokům stanovíme časový fond a veškeré kroky budeme průběžně konzultovat. Komunikace jsem při komplexní technické spolupráci na projektu jednou z hlavních věcí.

Délka spolupráce zpravidla začíná na 5 a více hodinách pro jeden projekt.  Komunikaci a koordinaci si účtuji formou standardní časomíry. Používám program Toggl. Formu fakturace domlouváme individuálně.

 

konzultace, nastavení a dlouhodobá spolupráce

CENÍK SPOLUPRÁCE

 

Několik orientačních příkladů časové náročnosti zhotovení zakázek pro představu.

Pro každou zakázku pak dávám nabídku s časových odhadem prací předem dle požadavků klientů:

  • výběh vhodného programu pro mailing, nastavení pro doručitelnost, první šablona newsletteru dle brandkitu klienta, první formulář a první automatizace. (3-5 hodin)
  • nasazení analytického nástroje Google Analytics na web, ověření funkčnosti, vysvětlení a zaučení, jak se v GA orientovat, co jsou priority pro váš business, doporučení vhodných postupů (1 hodina)
  • segmentace kontaktních mailingových databází, reaktivace publika, vyhodnocení  (1 hodina)
  • doručitelnost e-mailů – technické nastavení parametrů v mailingu (1 hodina)
  • založení a komplexní příprava Business Manageru pro spuštění 1. placené Facebook Ads, Facebook Pixel, včetně spuštění 1. reklamy, vč. úprav a vyhodnocení (2-5 hodin)
  • vytvoření členské sekce na WordPressu, záleží na rozsahu členské sekce (2-10 hodin)
  • propojení webu, členské sekce, prodejního programu, mailingu, rezervačního systému, kalendáře, dotazníků a dalších programů, vždy záleží na množství propojovaných programů (1-? hodin)
  • propojení, integrace programů na míru (1-? hodin)
  • výběr nového programu vhodného pro použití ve vašem podnikání – zpravidla 1 konzultace, abychom mohli zohlednit váš business komplexně
  • one-page-web – výběr poskytovatele webu a hostingu, registrace domény, vytvoření webu ve WordPressu ze šablony, grafika a podklady dle klienta,  záleží na preferencích klienta, nutné vyplnit dotazník (cena od 4900 Kč)
technikálie, technické nastavení, web, členská sekce, wordpress, mailing, mailerlite, ecomail, fapi, simpleshop, prodej, online podnikání, expert, andrea honzová, oběžník,

domluvte si termín spojení nebo napište, pokud máte dotaz

máte-li zájem o některou ze služeb, REZERVOVAT SI TERMÍN SPOJENÍ MŮŽETE ONLINE TADY

nebo mě kontaktujte na:
honzova.andrea@gmail.com